Jak mogę zgłosić reklamację ?

 

Aby Państwo mogli dochodzić swoich praw z tytułu reklamacji, prosimy o pobranie dostępnych poniżej formularzy reklamacyjnych dostępnych w formacie PDF oraz Doc.

Formularz można wydrukawać, wypełnić, zeskanować oraz wysłać na adres e-mail: reklamacje@agamarwnetrza.pl lub wypełnić w formacie doc. i wysłać również na adres

wymieniony wyżej.

Formularz reklamacyjny PDF
Formularz reklamacyjny doc.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 501-266-344 lub mailowy pod adresem : reklamacje@agamarwnetrza.pl

 

Prosimy pamiętać, o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, w razie zastrzeżeń co do stanu przesyłki, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, ułatwi

to nam szybkie oraz bezproblemowe rozpatrzenie reklamacji.

 

Jak sprawdzić przesyłkę ?

 

1. Sprawdź czy zewnętrzne opakowanie nie jest uszkodzone, kartony nie posiadają wgnieceń oraz czy nie są rozerwane.

 

2. Podpisz protokół odbioru, nie zgadzaj się na podpisanie klauzuli, iż towar został odebrany bez zastrzeżeń.

 

3. Po podpisaniu protokołu odbioru, rozpakuj paczkę w obecności kuriera, sprawdź stan techniczny towaru, kurier powinien poczekać, do momentu rozpakowanie towaru,

gdy jednak odmówi, masz prawo wezwać kuriera do 7 dni od doręczenia przesyłki, w celu spisania protokołu szkody.

 

4. W momencie, gdy nie stwierdzisz uszkodzeń, podpisz klauzulę o braku zastrzeżeń co do przesyłki.